پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:32 - 1396/05/01

گام جدید تسلیحاتی ایران/ به اهداف ایرانی حمله می‌کنیم!

«ژنرال فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش ایران طی مراسمی اعلام کرده است که این موشک با فناوری کاملا بومی ساخته شده است...»

به گزارش کارگرآنلاین،  پایگاه صهیونیستی "هاآرتص" (Haartez)، با انتشار گزارشی به انعکاس افتتاح خط تولید موشک "صیاد3" پرداخته و عنوان کرده است که تولید این موشک قابل تایید نیست.

در این گزارش آمده است:
«ایران افتتاح خط تولید نسخه ای جدید از موشک های دفاع هوایی خود را اعلام کرده است.

بر اساس گزارش هایی که روز شنبه منتشر شده است این موشک که "صیاد 3" نام دارد، نمونه ارتقاء یافته نسل های گذشته این موشک است. صیاد در زبان فارسی به معنای شکارچی است.

ژنرال فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش این کشور طی مراسمی اعلام کرده است که این موشک با فناوری کاملا بومی ساخته شده است.

ایران گاه و بیگاه از تولید تسلیحات پیشرفته داخلی خبر می دهد که نمی توان این ادعاها را تایید کرد.»

توسعه توان دفاعی و تسلیحاتی ایران از یک سو و گسترش نفوذ کشورمان در منطقه بویژه در سوریه و عراق از سوی دیگر، موجب هراس رسانه ها و مقامات صهیونیستی شده و گمانه زنی ها در رابطه با تاسیس پایگاه های نظامی زمینی و دریایی توسط ایران در سوریه، این هراس را بیش از پیش تشدید کرده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به این موضوع به تهدید ایران پرداخته و از هدف گرفتن پایگاه های ایرانی سخن به میان آوره است.

پایگاه صهیونیستی "دبکا فایل" (Debka File)، با انعکاس اظهارات  نتانیاهو، نوشت: «بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که اسرائیل چندین بار اهداف ایرانی را در سوریه مورد حمله قرار داده است؛ این اهداف شامل محوله های تسلیحاتی در حال ارسال برای حزب الله لبنان بوده است.

به گفته نتانیاهو او پیش از این اعلام کرده است که در صورت مشاهده تسلیحاتی که برای حزب الله فرستاده می شود آن ها را هدف خواهد گرفت و این اتفاق بارها افتاده است.»

جنرال بازنشسته یاکوف امیدرور، مشاور سابق امنیت ملی رژیم صهیونیستی نیز در گفتگو با روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" (Jpost)، به این موضوع اشاره کرده و عنوان می کند: «ممکن است اسرائیل مجبور شود برای جلوگیری از تاسیس پایگاه های دائمی توسط ایران و حزب الله در سوریه، از اقدامات نظامی استفاده نماید.»
منبع: جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین